Bytte og Returer

 

 Vi ønsker å gi deg en enkel og smidig opplevelse når du handler hos oss. Her er informasjon om hvordan du kan håndtere returer:

  1. Vi gjør oppmerksom på at vi ikke tilbyr direkte bytte av varer i nettbutikken. Hvis du ønsker en annen størrelse eller et annet produkt, kan du benytte deg av angreretten og deretter legge inn en ny bestilling på våre nettsider.

  2. Du har 14 dagers angrerett fra datoen du mottar din ordre. Vennligst se angrefristskjemaet for mer informasjon.

  3. For å kunne motta refusjon eller oppdatert faktura, ber vi deg returnere varen i originalemballasje og i samme stand som ved mottakelse. Vær oppmerksom på at angreretten ikke gjelder hvis forseglingen er brutt etter levering.

  4. Legg ved angrefristskjemaet som du finner på vår nettside og send pakken til følgende adresse: Villa Vega - Rostockgata 60 0194

  5. Vær oppmerksom på at vi ikke inkluderer en returseddel i pakken. Kunden må selv dekke returporto, og det er kundens ansvar å sørge for at pakken når frem til oss. Vi anbefaler å sende pakken med sporing for ekstra trygghet.

  6. Normal behandlingstid for returer er 2-3 uker. Når returen er mottatt på vårt lager og behandlet, vil vi tilbakebetale pengene tilbake til kort eller Vipps-kontoen dersom du har betalt med kort eller Vipps. Hvis du har valgt å betale med Klarna faktura, vil fakturaen bli justert. Dersom du allerede har betalt fakturaen fra Klarna, vil Klarna kontakte deg for å ordne tilbakebetaling.

Vi setter stor pris på at du handler hos Villa Vega, og vi vil gjøre vårt ytterste for å sikre at din returbehandling går så smidig som mulig. Hvis du har noen spørsmål eller trenger hjelp, er du velkommen til å kontakte oss.